Muffins i ugnen + Frida (inte i ugnen)

Jsut nu bakar jag, är hemma hos mamma o pappa och bakar muffins :) Gott! Det blir chocklad och philadelphiaost muffin. Om man blandar Philadelphia ost, socker ägg o vaniljsocker blir det sånt mumsigt som är på toppen av morotskakan. Helt ljuvligt gott. Råkade även säga till Pontus att jag kommer baka massor när vi flyttar, skrev fresten kontrakt idag, inflytt första juni =) Vi får väl se hur det blir med bakandet ;)

Frida - eftersom du inte har nån blogg som jag kan kommentera tillbaka i så får du äran att ta lite plats i mitt inlägg. Härligt att du har bokad biljett, det har vi me, så nu kommer videffinitivt att ses <3  Saknar dej med och Oslo saknar dej tillbaka. Försöker alltid pumpa ut lite info om dej när jag träffar Sandra ;) Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man inte följa med sina hanar till Poker SM? Visst vore det fantastiskt roligt, dom vinner pengar och du och jag gör Tallin! :) Ska Pontus spela också eller?

2009-05-11 @ 14:24:18
Postat av: Frida

Jag har funderat på det där med blogg igen..

Haha nej jag var inte i ugnen, men precis, nu ses vi definitivt om drygt en månad bara! :D Blir helt underbart roligt!

2009-05-12 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0