Middag med Linnea

Har just vart på middag med ljuvliga Linnea. Vi gck till en restaurang som jag var mycket skeptisk till men som hon varmt rekommenderade =) En restaurang med stora blinkande neonljus i fönstret och som ligger på en no-no gata och som är typ den enda restaurangen på hela gatan, men det var verkligen värt de goda orden! Jättegod Tandori (det var en indisk restaurang). Och  inte så dyrt heller. Inredning med alla tavlor längs taklisten och antagligen en förlängning av ägarnas vardagsrum. Tror mina föräldrar skulle gilla maten med de skulle nog inte våga äta där. Kanske jag kan få dit dom =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag SA ju att dett var ett awesome ställe ^^ man ska inte döma efter utseende. Hoppas du får dit föräldrarna :)

2009-05-21 @ 15:31:18
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0