Jippi var ordet

Ellen! Eftersom du har skrivit nåt fult ord (kan även vara ett vanligt svenskt ord som inte norrmän gillar) så är din blogg blockad för mig fram tills att det inlägget försvinner =( Så jag kan inte svara på dina kommentarer. Men visst blir det fint om jag kommer och hälsar på. Inte en enda gång under min livstid har jag vart ifrån dej så länge! Nu har jag ingen fantastiskt bild att slänga upp på dej =( 
Förresten gillar jag oxå dina dagboksinlägg al'a 99. Kul att du tyckte synd om mej när min farmor dog ;)
Puss darling!
  

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men gud Linn, det har nästan gått ett år! Får det vara såhär? Jag ska förresten till Peace and Love har jag kommit fram till! Ni med va? Vet du vilket ord det är? Isf kanske jag kan redigera om det. :)

2009-05-27 @ 12:09:53
Postat av: Linn

Nu svarar jag här vet inte om du kommer se det ;) Nej, så får det inte vara! Ja vi ska dit! Då ses vi ju om bara en liten månad! Oj, jag vet inte vilket ord det ær faktiskt. Jag håller ut till kvällarna så så läser jag din blogg då :)

2009-05-27 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0