Ingenting!

Idag ska jag göra ingenting! Det är så skönt! Jag låter mig inte ens påverkas att få dåligt samvete över att det är fint väder ute. Jag ligger bara här o myser. Tvättat lite har jag gjort och gett mig på nya försök med brun utan sol. Börjar ge lite resultat, men det är väl bara at köra på så jag är brun o fin när jag ska träffa Pontus igen. Nu är det bara 8 dagar till jag packar in allt i bilen och åker hem. Åtta små dagar. Fem små små arbetsdagar. Kommer bli fin. Kommer gå snabbt. Och även om det går sakta, så ska jag njuta av varje sekund jag är här. Njuta av att bo ensam, njuta av stan och njuta av alla på jobbet. För sedan är det slut med det. Och det är ju faktiskt ganska tråkigt. Kanske att jag kommer och hälsar på någon i sommar. För Oslo är ju faktiskt fint på sommaren.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vad pinsamt. Natulius, hm.. min pojkväns pappa tränar på Nautilus ute i Haga, det är nog helt okej det också men tror dock inte det är lika fräsht som friskis. Men det finns ju en hel del gym i örebro som jag kan tänka mig är bra. Eyrabadet, Nautiulus, Njoy medmera. Man får prova sig fram :) Ja men självklart kan vi det. Bara höra av dig när ni flyttar! KRAM

2009-05-23 @ 14:02:19
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0