God morgon!

Restaurangbesöket på den lilla indiska restaurangen blev en succe hos Pehrson/Linljenberg! Maten var god och servicen var på topp! Även Oslo visade sig från sin finaste sida! Underbart väder när vi sedan gick ner till bryggan för ett glas.

Det var verklgen tråkigt att lämna jobbet, Jag försåt att ni kommer sakna mig. Tänk vilket tomt hål jag lämnade efter mig. Gruppen av Linn Linnnea och Linda är inte längre komplett. Vet inte vilket geni som  måste sätta sig där för att fyllla denna plats.  Lycka till alla fina. Im gonna kick ass på Tele2
(eller så kommer jag vara en looser som återvänder till mitt gamla jobb och har glömt bort mitt eget modersmål, folk kommer titta snett på mig och tro att jagär lätt efterbliven som pratar nåt mellanting mellan svenska och norska.)


Fina de är, familjen.

Nu ska vi bege oss till Radisson sas och inta en full hotellfrukost!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det er sant! Linnea er jo laaaangt der borte, jeg har måttet bytte plass nå, ned til gruppa vår.. har søkt NK også! Håper du har en fin helg :)

2009-05-30 @ 16:03:16
URL: http://www.lindamar.ipublish.no
Postat av: ZaraT

var frullen bra? =) puss

2009-05-31 @ 19:06:26
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0