Det ringer så mycket så jag vill gråta :p



Usch, vilken vecka. Men jag kan knappt fatta att det redan är onsdag! Dagarna bara flyger iväg. Vi fick iallafall svar på att vi har fått en lägenhet i Örebro =) Så nu har vi någonstans att bo iallafall när jag kommer hem! Ikväll blir det nog häng med Sandra, ska försöka kika på de sista DHW avsnitten, sedan är vi ikapp alla andra :)
Ska boka biljett hem nu, sista helgen som jag åker hem innan jag ÅKER HEM =)

Bilden är tagen i helgen när jag fick en konstig allergisk reaktion, så jag är inte ledsen för alla som trodde det. Jag är väl aldrig ledsen?  Bäst att ta på glasögonen


Vi skulle på trav denna dagen så då hade jag hatt. Kom senare på att det är på galopp man har hatt o inte trav :p menmen, jag vet att glasögonen är snea, de gick förövrigt sönder i morse ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis till lägenheten :D igen. Inflyttningsfest? ;)

2009-05-07 @ 01:12:26
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/
Postat av: emma

Nu vet du hur jag känner mig när jag vistas med hästar :P

2009-05-08 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0