Hej!!

Hej!!
Nu ar jag pa ett internetcafe i Venedig, resan har avrt underbar hittils, fint vader och fina stader!
Bast hittils har vart Venedig och Wien. Ikvall ska vi till Paris, kommer fram vid 08 imorrn.

Funderar mycket pa hur jag vill gora efter maj, ska jag flytta till orebro eller stanna i oslo? vill ju verkligen mota varen i oslo, men vill inte vara en sekund till utan pontus.
Vet inte vad jag skulle jobba med om jag kom tillbaka till sverige, Har hort att de sparkar folk pa Transcom, sa jag antar att det inte at ett alternativ, aven om det skulle vara jattekul att komma tillbaka.

Aja..

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa du.. det måste vara skillnad på olika transcom kontor... jag vet ingen som slutat i Nkpg som längtar tillbaka... Det brukar vara att man kommer tillbaka för att man inte har ngt annat val :S Hehe...

2009-04-03 @ 22:07:54
URL: http://jennylindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0