Liseberg med Emma och Anders!

Igår åkte vi till Liseberg. Det spöregnade på morgonen och hela vägen ner. Men när vi kom till Göteborg så blev himlen klarblå och solen kom fram!


Fint väder!!!

Snygga

Jättehärligt väder och ingen folk. Perfekt dag att åka till Liseberg

Vinster, Emma, Pontus och Anders blev speltorskar på gosedjurs klomaskiner.

De har en Ben and Jerrys glassbar nu :D

Kållerado för att lugna ner de som mådde illa. Haha, Pontus mådde så illa efter Virvelvinden. Virvelvinden är ju karusellernas karusell. Sjukt kul!

Snygg frisyr efter alla karuseller!

Pontus tog kanske 7 kort i rad på mej så jag blev arg!

Emma och jag efter Kanonen!

'Ni tvingade mig att åka Kanonen' Emma blev tvingad till både den ena och den andra karusellen, haha, Emma är för lättövertalad!

Inga Köer!!!

Mycket choklad blev det

:)

Bruna fula band blev det. Vi skämdes.

Tack för en fin dag, det var en helt perfekt dag!

Kommentarer
Postat av: dröm.

Men linn, du kommer väl inte göra annat än att sätta i halsen nu när du har fått så mycket choklad ;)

2009-06-19 @ 14:46:30
Postat av: Ellen

Men du åker väl inte karuseller? Jag har för mig att jag alltid fick sitta själv i uppskjuten o dom där.

2009-06-22 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0