Fint väder i Pennybridge!

Idag har vi faktiskt fint väder här i Örebro. Jag och Pontus ska hämta våra fiskespön och fiska lite nere vid slottet, Igår var vi och spelade frisbi-golf i hästhagen, jättefint område! På kvällen träffade jag Elenor och vi gick milen. Det börjar bli en barnlek att gå den där milen, men fint äre

På torsdag ska Pontus och jag till Liseberg med Emma och Anders =)

Nu ska jag bege mig, göra mig fin inför fisket. Hoppas vi kan dra upp en fisk. Tar med mig kameran =)


Ja just, jag har fått en ny läsare till skaran, hej Rebecka! Har inte du nån blogg jag kan läsa?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej. Nopp har ingen blogg. Tror inte jag skulle vara någon bra bloggare. Det är mycket roligare att läsa vad alla andra gör :-) Trevlig midsommar! Kram

2009-06-18 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0