Universitetet nästa?

När jag låg och sov i godan ro (klockan var ioförsig 11, kanske dags att gå upp) så ringer mobilen från ett Örebro nummer. Vem är detta nu då? Ja hej jag heter *** och ringer från... Oh nej jag vill dööö...Örebro universitet, vi ringer runt till nyblivna studenter. Hahah va? -Då har du nog ringt fel, altså jag har jättedåiga betyg. -Men det står här i mina papper att du  har kommit in på lärarprogrammet. - Jaha, men det gjorde jag ju, 2006. Du har nog ringt fel. -Men har du sökt lärarprogrammet iår? -Ehh jaaa? -Det står här att du har kommit in på lärarlinjen inriktning engelska? -Va? jag? Är du säker (killen på andra sidan luren börjar nu bli trött på mig). -Ja jag är helt säker.

Men vad ska jag göra nu då?
Har ju precis börjat på TC igen och trivsju bra.

Fan. nu måste jag ju tänka också. A lot.

Får se vad det blir.

Grattis till mig

Ps. jag har sämst betyg. Jag kom in tack vare högskoleprovet, enligt han som ringde. Och jag var inte bäst där heller)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, vad ska du göra nu då gumman?? =P hehe, puss zara

2009-07-25 @ 17:20:58
Postat av: Rebecka

Linn!!! SKOLAN!!!! Tänk på framtiden!! Det är inget att tveka över, SKOLAN! :-)

2009-07-31 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0