En kväll som slutade med film och spya =)




Det var en härlig utekväll med Elenore och 'sveriges 100 snyggaste tjejer-Veronica'. Hon  har faktiskt blivit utsedd till det. Coolt =). Efter en snabb hävning av vin, eftersom jag kom så sent, så cyklade vi till Strömpis. (jag blev skjutsad på pakethållaren, därav kommer att jag är öm mellan benen, funderade ett tag på det imorse haha) Jag träffade Emil Tiberg och Elie Kemel. Mycket kärt återseende av båda!
Fy fan vilken köttmarknad det var så efter att jag tappat bort Elenore och Veronica så vinglade jag hem på cykeln redan runt ett. När jag kom hem upptäckte jag hur full jag var. Spydde överallt! Haha!. Vid halv tre kom Pontus hem och han bäddade ner mig och jag svamlade massor. Så han hämtade självklart videokameran. Så nu finns det en fin fyra minuters film på mig när jag ligger och babblar för mig själv i fyllan. Rekommenderas, den får fyra ++++! Nu ska det snart bäras av till jobbet. Pust!
Men i kväll blir det nog lugn och skön hemmakväll. OM jag inte drar till Woodys. Men det tror jag inte att jag orkar, eller har råd med.

Lycka till idag alla


Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0