Dags för Circus!

Igår åkte jag och finaste Emma till Stockholm för att se när Britney entrade scen med sin circus. Dagen började tidigt och jag och Pontus plockade upp Emma i Mjölby och åkte till Örebro. Vädret var jättefint och jag och Emma han även med en sväng på Örebro stad!


Emma beställde en liten vatten och jag har sällan skrattat så åt ett glas för det var verkligen pyttelitet!! Som i skolmatsalen ungefär :) Jag beställde vanligt isvatten och fick massamassa vatten för 0:-. (Emma betalade för sitt)


Vi åkte bil in med några okända människor som också skulle dit. Bra och billigt och då kunde vi även festa lite!


Jag matchade allt, med cider, klänning och peacebandet som är så fint så jag inte ska ta av det förrän sommaren är slut på riktigt.


Emma och jag behövde kissa efter alla cider, men det var sån kö. Så detta är Emma och jag in the boys room!


Här är vi vanligt fulla och förväntansfulla


Jag fick så många provparfymer så jag nästan drunknade!!
En tjej som stog och delade ut. En til Emma och 13 till mig. Sen delade vi lika...faktiskt!



Sen började Circusen!!!


Vi satt så nära denna vackra kvinna så vi nästan kunde ta på henne. Hon är så mycket finare i verkligheten än på alla bilder man ser.


Hon var helt otrolig. Vilken utstrålning och energi. Och sjukt söt också!



Det var en helt fantastisk konsert och dag! Att få vara med Emma en hel dag, att få ha fint väder och att sitta så nära Britney. Allt var så fint så fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0