Artisterna

Jag lyckades ta mig till dessa spelningarna:
Mimikry -  Spelade i ett litet öltält, men jag gillar dom skarpt. Bra vispunk eller vad det är och bra drag, skön allsång,gött live!
Backyard Babies- Stod rätt långt fram och kände in konsert och festivalstämningen.
Mötley Crüe - Fy fan vad bra det var!
Volbeat - Danskarna rockade sönder allt och alla. Volbeat ska jag gå på igen. Lätt. Stod även längst fram här :)
Alice in Videoland - Spelade på en liten passande scen, jag gick på den konserten helt själv, vilket är lite synd, men de är sjukt bra!
Lars Winnerbäck - Lasse böev bättre och bättre för varje dag!
Mando Diao - Snygga och helt otroliga. Stog långt bak tyvärr. Nästa gång - längst fram!!!
Turbonegro  - Mina föredetta landsmän regerade. Som vanligt ;)
Dia Psalma - Bandet jag lyssnat sönder sedan unga år och som jag fortfarande lyssnar på, inst varje vecka. De har släppt nytt album som jag inte har lyssnat in mig på ännu. Spännande!!!
Faith No More - Festivalens sista band (om man inte gick på Håkan) Sångaren är fenomenal. Men jag var lite för trött...
Slagsmålsklubben - SMK kan vara ett band som är ett gäng överskattade nördar. Men jag gillar dom. Och jag gillar folk som dansar till SMK. De dansar hursomhelst. Allihopa!

De banden som jag missade och som jag ångrar att jag inte gick på är Sugarplum Fairy, Melody Club, Pete Dorothy, Babyshambles.
Men men. De har jag sett förut och kommer nog att kunna se igen nån gång. Iallafall de svenska artisterna.

Jag beklagar att bloggen har legat nere, men jag har inte orkat skriva något sedan jag har jobbat hela veckan, haha.

Skriver mer om jobb Transco och staket en annan gång

Ikväll blir det Johan Falk och imorrn börjar en ny arbetsvecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0