Vad ska du har på dig 2009?

1. Vilket är ditt absoluta favoritplagg i garderoben?
Hmm, just nu måste jag nog svara min nya svarta skinnjacka från Cubus. Ett mycket bra och billigt köp :)


2. Hur kommer du klä dig 2009? Mjaaa, jag har ju inte så mycket pengar, men jag gillar mina lackleggings, hoppas att jag finner många tillfällen jag kan använda dom =) Till dom kommer jag ha fina tshirtar, stövlar eller ballerina! Annars blir det nog mest jeans.

3. Hur mycket i månaden spenderar du på kläder? Ojoj, svårt att säga men kanske 1-2000 kr helt beroende på. Denna månad blev det kanske 3000 :S

4. Var shoppar du helst? Ja, jag gillar nog mest Carlings, Gina, HM. Det vanliga. Men Cubus tycker jag har en hel del fint med. Önskar jag kunde svara nåt mer orginellt ;)


(Detta var svårt och nytt för mig)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

tack! :)

2009-01-28 @ 12:59:36
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emelie

det har varit underbart :) ja, thailand är att rekomendera om du inte redan varit där!

2009-01-28 @ 13:03:04
URL: http://mpapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0