Tillbaka i Oslo, hur känns det egentligen?

En helg i Örebro och jag kommer alltid fram till vilken fantastisk kille jag har där hemma och hur mycket jag saknar honom. Förtränger nog det ganska mycket med att sysselsätta mig med annat hela dagarna. Men nu har vi bestämt att kolla lite seriöst på lägenheter i Örebro, se om vi hittar något så kanske det blir att flytta dit. Så slipper vi bo i olika länder, vi som bott så tätt i alla år. Känns spännande med ny lägenhet, ett nytt hem att inreda och bosätta sig i. Har ju inte riktigt kännts som ett hem att bo på Iduns, även om jag trivs hur bra som helst. Skulle inte trivas så bra om jag inte hade så fina vänner i Oslo, helt underbara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0