Lycklig?

Undra när man är som lyckligast? Just nu känner jag mig ganska glad och lycklig. Johanna kommer hit på torsdag, det gör mig mycket glad. Jag bor i Oslo och jag känner att jag inte är riktigt klar fär att lämna Oslo riktigt än. Pontus är hemma och spelar poker, vilket jag vet att han blir lycklig av och det gör mig glad. Han kan spela hur mycket som helst och vilket tid på dygnet han vill utan att ha dåligt samvete att han inte har nån tid för mig, samtidigt som jag bor i Oslo som jag verkligen trivs med. Så just nu har vi det nog ganska bra, båda kan göra lite som man själv vill, samtidigt som man vet att man har varann och längtar efter att få ses. Det känns mycket bra. Just nu är jag nog rätt lycklig =)


Ps: Denna känsla kan bero på allt kaffe jag redan har dragit i mig idag.....Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0