Jag kan motså allt....

....untan frestelser. Så står det på den lilla oranga asken som står framför mig med en liten tårtbit i som jag snart ska äta. Fick den av butikschefen (?) på Baker Hansen när jag var där och hämtade min veckokaffe. För igår så fortsatte jag o Sara med vår sovaöverengångiveckan tradition. En mycket trevlig sådan måste jag säga :)
   Gårdagen bjöd på mycket shopping, eller bjöd o bjöd, vi brände säkert 3000 tillsammans :O. Men kul var det och det var faktiskt Rea. Skulle gärna visa er allaalla vad jag har inhandlat, men detta är ju ingen modeblogg precis så nåt sånt tjafs blir det inte. Sara lagade avancerad mat som innehöll trick som att doppa saker i en kokande gryta med olja, väldigt imponerande!

 Nu -  jobb.
Senare (kl23) avfärd med Swebus mot Örebro =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

swebus is the shit =D



nästa vecka blir det en ny sova över dag :) inge shopping då bara! (K)

2009-01-23 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0