Gammal tant

Ojojoj, kännt mig som en gammal tant denna vecka, antaligen sett ut som en också. Kommit hem efter träningen, duchat och stapplat runt i min lilla lilla l¨genhet i morgonrock och kokat en kopp te. Sedan har jag druckit min ensamma kopp te och läst bok eller surfat lite. Tror jag sträckte vaden i måndags för det är den jag sliter med när jag ska gå :S

Igår kom iallafall Sandra hem till mig och hon hade med sig muffins från Deli de Luca och vi spanade in Dhw avsnitt 13 säsong 5. Hände inget alls av värde. Ett mycket konstigt avsnitt. Menmen, det är alltid lika mysigt att ha Sandra på besök så det gjorde inte så mycket. Verkar inte dyka upp nått nytt avsnitt så då blir det väl att få henne över på nåt annat sevärt :)

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Gott med muffins! :)



svar: Tackar!

2009-01-29 @ 16:20:21
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: johanna

ah ja på sats borde dte väl finnas många snyggingar..... =) jag har inte sett någon på friskis å svettis ännu heller...men det kommer kanske.... har väl sett ngn som var okej, men endast det bästa duger!! s



vad gör du i oslo?=)

2009-01-29 @ 18:05:05
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha ja varför finns det alltid en massa annat som lockar....kläder ochs kor kan man aldrig få för mkt av... =) låter kul cohg öra något sånt ibland.... =)



ja dte skall bli kul med fotogaferingen =)

2009-01-29 @ 19:12:43
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0