Workoholic

Nu sitter jag här tidigt en lördagsmorgon och ska snart kliva på mitt tillvalada extrapass. Jag känner mig glad. Mer pengar till nästa lön.. Men jag känner igen detta så smått. Jag kan jobba hur mycket som helst. När jag jobbade på RP så var det jag som fyllde ut alla extra timmar som behövdes, i Norge jobbade jag ständigt över och tog extrapass nästan varje lördag när jag gick på timme. Min förra runda på Tele2 innehöll också en hel del helger. Ibland tre gånger på en månad.
   Jag vet inte varför jag gillar att jobba så mycket, men jag tror jag blir lite för girig, jag vill tjäna pengar...
Får se hur det går denna gången på Tele2. Hoppas inte jag kommer jobba jämt.....men tänk hur mycket pengar det skulle bli....:D

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej gumman =) allt bra med dej? jobba inte ihjäl dej nu bara.. sparar du till något speciellt? Jag åker hem 10/9.. ska operera ut en tand den 11/9 och kommer tydligen ha ganska ont efter det.. så jag är i i Karlskoga till 14/9.. om jag inte har allt för ont så kanske vi kan ses över en kaffe? puss

2009-09-02 @ 10:04:52
Postat av: Zara

absolut, vi hörs när jag kommer hem =) puss

2009-09-05 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0