Kungabarn till Boxholm


Lugn fredag för min del då jag ska gå upp tidigt imorrn och vingla iväg på cykeln till ett område i Örebro jag inte har cyklat till förut. Hoppas jag hittar. 0800 går carpoolen till fantastiska 6 timmar på Tele2.s kundservice!

Hemma i boxholm går de kära Boxholmarna på nålar då en viss tjej i Boxholm ska gifta sig imorrn. Och hon känner tydligen kungafamiljen, iallafall barnen. Så det tisslas och tasslas hemma om kungabarnen kommer komma på bröllopet. Så nu har de en snackis hemma =) Skulle vart med och serverat på bröllopet, men jag jobbar ju som sagt. Kommer bli en fin dag nere på Säteriett imorrn!

Nu- triller. Kommer inte kunna sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0