Dags för fika med Sara

Mer än 12 timmars sömn (varav ca hälften i min underbaraunderbara soffa) och nu ska jag susa in i duschen och sedan til Karskoga för att träffa Sara, som jag inte träffat sedan jag kom tillbaka till Sverige!
Vilken skillnad det är på måndagar när man inte börjar tidigt. Hade ingen söndagsångest över att det var måndag idag (måndagsånger kanske det heter) Bara för att jag visste att jag fick sova hur länge jag ville ändå. Har ångesten bara med den tidiga morgonen att göra?
Den här veckan har jag sovmorgon hela tiden eftersom jag börjar 1330 eller 1345. Dessutom är jag ledig på onsdag, MEN då jobar jag ju natuligtvis helg. Denna vecka får jag någ ha fredags ångest i stället för på lördag börjar jag tidigt.

Nog med ångest.

Efter att ett över mina fattigdommar så ser det på det hela taget ganska bra ut. Men jag längtar till 25 aug. Ta mig dit!

((IDAG RYCKER MATS IN I LUMPEN))   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0