Amerikansk frukost

Idag bjöd jag Pontus på en amerikank frukost bestående av amerikanska pannkakor med srap och prinskorvar till =) Jag var så grymt hungrig i morse så jag var tvungen att göra något stort. Det var mycket gott och jag blev väldigt mätt. Just nu sitter jag på jobbet och det går inget bra. Jag som peppade mig själv med extra kaffe och ipoden i öronen på vägen in istället för den sedvanliga radiomusiken. När jag kommer in får jag en bråkig kund som vill spela in samtaletet och skicka det till Aftonbladet.Det var mycket obehagligt och jag  tappade all pepp.

Nu får jag ta nya tag och hoppas på att kunderna är snällare och att jag kränger lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0