Långköring, långkväll och en fin lapp på skrivbordet



Igår var jag på spinning, 75 minuter. Jätteskönt och inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Det var mer att man körde på i samma tempo och inte några direkta pulstoppar som man blir helt död av :p
Jag var iallafall klar redan kl 18 och då gick jag hem och hade en riktigt lång kväll mot vad jag brukar ha. Känns som jag brukar gå direkt från gymmet till sängen i vanliga fall. Så det var skönt att bara kunna slappa framför tvn, ingen stress =)

Idag när jag kom till jobbet så låg det en lapp från Linnea på mitt skrivbord :
Til Linn: Jeg synes du er.. en otroligt härlig tjej och en förstklassig konsulent. Alltid med goda resultat. Det är alltid kul att sitta brevid dej på jobbet. Hilsen Linnea =)

Tack för en bra start på dagen

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej Linn ^^ Hær sitter jag på ECC och har inte slutat æn, det ær lugnt så jag slø-læser din blogg :D haha, varsgod! Kul att du blev glad!

2009-04-16 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0