Kaffestinn, Yoursmile!


Uff idag har det blivit mycket kaffe, men det gör inget för då har jag lättare att hålla motivationen uppe. Blev föresten nyss tilldelad en ungsvarm bulle också =)
Det är tur att  jag har en kille som jobbar med yoursmile tandblekning! Perfekt för mig som gillar kaffe, men alltid har haft vita tänder som jag planerar att behålla. Så jag provade yoursmile och det är ett jättebra sätt att bleka tänderna, snabbt och billigt och effektivt. Det kan beställas på yoursmile.se eller via mej =)
Nu har jag ingen för och efterbild, men det ger resultat och de har just nu kampanj till 395:-!! :D

Kommentarer
Postat av: frida

haha vilken söt bild. har ni börjat med pripall på jobbet?:p

2009-04-28 @ 16:15:27
Postat av: Anonym

Vart sk jag svara, jag blir förvirrad när du inte har nån blogg?

Haha, vi hade avslutinig på et kvartal o då hade alla skrivit saker om varann så skulle man gå upp o läsa upp det för de andra)

2009-04-28 @ 19:09:18
Postat av: Linnea

haha ;D snacka om reklam før yoursmile! blir dock lite køpsugen..

2009-04-29 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0