Ledig!

Igår var jag ledig :D Kändes lite kontigt till att börja med, men jag vande mig :P Gick och gjorde ärenden på banken och träffade Jod för en fika (dreamcake med cappucino på Deli de Luca på Karl Johann) som slutade i shoppingtur! Det var jättekul att träffa henne. Shoppingen resulterade i nya skor och två nya klänningar :D (Och en likadan halsduk, en lila såklart,som jag köpte i lördags som jag hann äga i ca 7 timmar innan jag tappade bort den :O  )
   Måste uppdatera bloggen lite oftare, ser att jag har ca 10 besökare per dag, 10 glada miner som blir ledsna miner när de ser att jag inte har skrivit nåt mer sedan sist :(
Idag är det hejdå-fest för Alex, samt Välkommen till Norge fest för Fridas kompisar. Blir nog ganska lugnt för min del då jag ska jobba på lördagmorgon och har slut på resorb :(
  Pontus är hemma i Sverige igen och jag saknar honom mycket nu! Men han kommer på söndag och på måndag ska han börja jobba i Drammen :) Så då blir han här i Norge ett tag och sedan åker vi nog hem till Sverige på besök andra helgen i oktober. Det var längesen jag var hemma nu..Saknar Olexia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0