Lång dag!

Dagen började tidigare än vad som behövdes och jag o Frida gick till SC för att se om de hade några nya jobb till oss, men vi möttes bara av sekreteraren som sa att vi var tvugna att boka möte med dom för att få prata med dom, och vi kunde inte göra det där, utan då skulle vi vara tvugna att ringa till de som satt där inne :P Lamt, var nästan så jag ville ringa när jag sat där i receptionen bara för att.
   Då passade vi på att åka till banken och sedan fika på Deli de Luca. Sen drog vi till jobbet och hade en hemsk dag, iallafall  jag som blev skillad på service och fick nästan bara ta servicesamtal :( Jättesvårt när man inte är utbildad på det och inte har några rutiner eller nåt! Så det gick väl sådär idag :S
   Efter jobbet åkte jag å Frida till Ikea, och va jätteduktiga och handlade nästan inget :) Jag köpte ett överkast och en filt som jag kan mysa med i höst, för nu börjar det kännas att det är höst. Regnade lite idag (självklart precs när vi sprang mellan bussarna )


      


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0