Helg redan!

Helg redan men hinner kanske andas i en sekund och det är på söndag, eller kanske lördag eftermiddag.
För idag är det jobb 8-19 och sedan är det ju fredag å då brukar det alltid hända nåt skoj, och förhoppninsvis kommer jag i säng i tid, för sedan väntar jobb kl 10 (läs 8) på lärdagsmorgonen. Det är därför det inte riktigt känns som helg förrän klockan slår 1500 på lördagen :) Börjar bli van vid att jobba till sju varje dag samt att jobba varje lördag. Känns inte så jobbigt, mer som en vana. Det kanske är därför dagarna och veckorna bara flyger förbi.
   Borde egentligen vart ledig och följt med Pontus hem, han åker till Sverige för att jag är så tråkig och bara jobbar hela dagarna :(. Men han var på intervju idag så jag hoppas han får ett nytt jobb snart :)
Än så länge finns inga planer för kvällen eller helgen, bara att den antagligen kommer spenderas med Frida :D Kommer nog bli lite sushi, lite film och lite Deli de Luca....Lovely!
   Måste nog återgå till mitt monotona arbete, bråka med kunderna när de vill bli kopplade till butiken och jag vägrar :P

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0