Fredag 10 oktober

Åka hem :)  ja!

Åkte hem i fredags, klev upp tidigare än vad jag skulle gjort om jag hade jobbat :S Tåget gick kl 0725, så jag sov i två timmar på tåget och sedan var det ju kort kvar :) En timma väntetid i Hallsberg, men det gjorde ju inget. Där har jag väntat så många timmar så jag känner mig riktigt hemma där :) Köpte Marie Hermassons senaste bok Svampkungens son. Hon skriver grymt bra, och underliga böcker. Har läst alla hennes böcker nu. Handlar mycket om människans psyke. Greit!

Mats hämtade mig i Mjölby 6,5 timmar efter avgången i Oslo och vi åkte såklart till Torget och åt :) Vet inte om han tyckte det var pinsamt att sitta  å käka med syrran, ganska många av hans kompisar kom in...hoppas inte det :p

Det vart en lugnt kväll, gosade med Olexia och somnade tidigt. Kan vara skönt för Oslo att slippa mig en helg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0