3/10 Fredag

Jobbade till kl 19, vilken skitdag det var på jobbet, folk ringde som tokar ca 10 i kö i flera timmar :S Inte kul :(
Sedan åkte jag hem, visste inte riktigt vad jag skulle göra, men tog på mig festkläder, ifall artt liksom, det var ju ändå fredag :p Bytte om hos grannen (ja, låna vårt badrum! sa hon, de har inget lås, bara för att 30 sekunder senare storma in, totalt glömt bort att jag bytte om hihi, tokan, hon blev mobbad för det senare) Pontus hade två kompisar hemma och det är så trångt hemma hos oss så jag var hos HejOslo.blogg.se istället. De hade pokerkväll och det bjöds på vin av Frida och det blev pokerkväll hos de som bor granne med mig som för tillfället är 5 st samt Frida :) Jag roade mig med de senaste avsnitten av DHW (ok vissa säger DPHW, men det orkar inte jag :p) Love it! 
   Sedan blev det vilt flirtande med 'Rockbandet' från tjejernas sida, 'rockbandet' är några som bor i huset mittemot och tydligen flyttade de in tillsammans med en gitarr, vilket fick HejOslo att förmoda att det var ett rockband. Men efter några besök, med låning av vinöppnare (vi hade ingen vinflaska) tillbaka lämning av vinöppnare och så vidare, stog det till allas (ja, inte min) besvikelse att de varken var ett rockband, eller var snygga. Istället pratade de hemsk Luleådialekt tydligen.
   Men allt rännande i trappen så hördes det att det var fest i en annan lägenhet, så vi bjöd in oss och festade där. Ca kl 0230 kom det ner en man i övre medelåldern och såg ganska arg ut och sa att han bodde två våningar upp..vi trodde att han ville att vi skulle sänka, men någon frågade om han ville ha en grogg, å det ville han minsann så han stannade o festade med oss till han började dricka ur mitt vin och titta lite för intresserat på Sandra, då slängde killarna ut han. Han bankade på ett tag och tog sig in och var lite otrevlig, menmen, man får faktiskt förstå själv när det är det är dags att gå. Det blev kalas till kl 0430 innan båda som höll festen hade somnat + en gäst, halva HejOslo blev osams och festen dog ut. Nice kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0