Kondom-noja

Jag hade bestämt mig att jag skulle köpa kondomer idag, och efter att ha vart i ett förhållande i snart 6 år så blir man lite vilse när det gäller kondomer eftersom det inte används så ofta. Iallafall tänkte jag ta mod till mig och införskaffa den varan. Jag gick in i tre olika butikker, den sista var 7/11 där jag såg kondomerna hänga långt in bakom expiditen, hm..jag hade verkligen bestämt mig, plockat upp plånboken och allt, men det gäller ju att det är rätt folk inne i butiken, eftersom jag faktiskt måste be om dom. Vill helst inte att det ska vara barn, gamla tanter och absolut inte fjortiskillar i närheten. Det gick inte så bra, men när jag stod där och tvekade kom jag på det. Kondomeriet :) Även om jag nästan hade kommit hela vägen hem så tog jag mig till Karl Johann och Kondomeriet. Där är det ju inte lika jobbigt eftersom de säljer kondomer hela tiden. Och de har ett så fantastiskt urval av smaker och former! Som att köpa godis ungefär. Faktiskt kul :)



Dessutom borde man inte tycka att det är jobbigt att köpa kondomer eftersom det är för en bra sak. Man borde nästan få en liten belöning när man köper det. En pin tillexempel där det står : Gör som jag,stoppa klamyida och använd kondom! Eller nåt liknande.

En annan kondomsak- ni vet dom där regnbågskondomerna man får på festival, de med en liten instruktionsbok om  hur farligt det är med sjukdomar och en bruksanvisning för hur man använder en kondom. De hjälper inte mot sjukdomar!  Om man inte har en prinskorv där nere eftersom de vekar vara i str XS. Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: ZaraT :)

HAHA, fan vad rolig du är =D

2008-11-14 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0