Julbord!

Imorgon är det dags för julbord, sponsrat av Pontus jobb. Mmm nice :) Hotellvistelse och massa mat! Det ska bli massa kul o massa mat :) Fick även en kille att jobba mitt pass på lördag som jag inte riktigt visste hur jag skule komma ifrån (eller jo det visste jag visst det, skulle  dragit en ful-sjukanmälning, ) men nu kan jag äta julbort med gott samvete :)

Har även vart i kontakt med en annan handledare på Student Consulting som ska kolla på lagerjobb till mig eftersom den jag hade tidigare inte har vart så hjälpsam tyvärr. Får se om jag hör något denna gång :) Hoppas det! Annnars måste jag nog sluta jobba för dom för jag får inga pengar :(

Hej,hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0