Jag undrar hur....

Jag undrar hur det går till när sladdar trasslar ihop sig. Jag kan sno dom runt ipoden helt perfekt och när jag plockar upp dom har de liksom slagit knut på sig själva fast de fortfarande ligger runt Ipoden. Det behövs defenitivt mer forskning på det området. Mörkerkameror i handväskor och sånt.
Antar att jag inte är den enda med det problemet?

Sedan undrar jag också hur man ser ut när man ser fräsch ut? Tex, 'Jag såg X, hon såg verkligen fräsch ut', Hur ser man ut då? Nydushad? Snygga kläder? Vältränad? Snyggt smik? Eller alltihop?






Idag jobbar jag extra och jobbar mellan 14-19. Fem extra timmar såhär i slutat av månaden - mycket värt! Räknade med att sova till ca kl 10 och sedan dra till gymmet. Det blev inte riktigt så, sov till 1145, vaknade och var fortfarande helt slut. Gick upp och lagade mig en pizza (hihi) var otroligt sugen på cola, så jag vandrade iväg och köpte en. Städade lite smått och tittade till på klockan. 1248, måste gå ca 1300. Fortsatte plocka lite och glömde bort tiden, upptäckte när jag tog på mig klockan att den var 1315! Bussen från stationen gick 1320, inte en chans att jag hinner. Var lagom arg på mig själv. Menmen, jag tog 1335 (tur att bussarna går varje kvart!) betalade extra för att få åka två stationer länger än vad jag betalt (ville inte ha mer otur) Får ändå springa till jobbet och slira ner för den branta backen och ankommer till jobbet 1402. Mycket bra jobbat! Men platsen jag sitter på ser ut som en jordhög och jag har fått flera kommentarer. Även folk som vill se en repris på sliringen ner för lerbacken, men det bjuder jag tyvärr inte på.

Tränade med Madde-morot igår föresten Hanni! Vi saknar vår Hanniiii!!!!

Kommentarer
Postat av: Drömmen.

Jag saknar er med, förmodligen hur mycket som helst! Pussa Moroten från mig nästa gång du träffar henne..puss puss puss!

2008-11-27 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0