Åka hem!

Idag blir det att åka hem till Sverige :) Det ska bli kul men jobbigt så vi inte kommer att åka förrän ca kl 2330 eller senare :S
Jag kommer också missa Kick-Offen för jobbet som är i morgon, kommer säkert bli massa kul för de som ska dit :D
Tror att alla som har sagt att de inte ska dit, kommer komma dit ändå, jag skulle lätt gå om jag kunde :P
Jag hörde att min blogg hade fått en ny läsare, välkommen :p
På fredag eller lördag kommer jag få träffa Olexia <3, det gör mig glad  :D

Just nu pratar 4 av 27 personer, så det är verkligen lugnt här idag :O Det är skönt !
Så jag och Elenore leker med en boll, en jättstor boll :) Elenore föder bollen, det finns det bildbevis på :p
 Fast man får inte "sprätta den". Det betyder studsa.
Jajaja, nu är det bara hundra timmar kvar till kl är sju så man får åka hem, då jag jag och Fluffy (Frida) åka och hämta bilen och sedan ska vi fortsätta vår kamp mot  iTunes den onda!
Nu ska jag och Elenore göra ett seröst försök att dokumentera vårt liv, och Sverre (ja i norge kan man faktiskt heta Sverre, som förnamn ) ska bidra med en video på Elenore, så förhoppningsvis kommer det en länk på den videon. (jag kan inte skriva sidan som börjar på You.... för då blir jag bannad från min egen blogg på jobbet :O

Här har de äckligt kaffe, jag saknar Tcs kaffe, det var oftast gott iallafall.





Snart är det dags för lite mer Dexter :D Blev påminnd om det och jag har ju flera avsnitt kvar att se. Det är massa bra :)





Kommentarer
Postat av: Daniel

Dexter ær kickass! :D



Och snart kommer sæsong 3 .. :D

2008-07-28 @ 09:38:10
URL: http://danielinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0