Hetta, Iron Maiden och olycka

Tillbaka på jobbet efter långhelg, fredag,lördag söndag. Är lika trött för det så klart :D
Helgern började med att vi åkte hem ca tio över tolv och var i Laxå ca 0415 på morgonen, då har det gått så pass lång tid av natten så man börjar att bli pigg, så då gick vi igenom lite post så somnade vi kanske vid fem :S
   På fredagen när vi vaknat vid ett åkte vi till Skagern för att bada och hälsa på Ponrus föräldrar och självklart fika, det är ju det de är bäst på :D
Sedan åkte vi hem och firade min bror på 18-årsdagen och då var vi ute och åt i Tranås :D Och så fick han också sin Maiden biljett.
På lördagen åkte vi ner till Trollhättan och mötte upp Pontus bröder och Lisa sen drog vi till Göteborg, strålande väder
och allt :) 
Konserten var grym!
Sedan sov vi Trollhättan och sedan åkte vi hem.
På vägen hem hände det en olycka på motorvägen precis när vi kom, en bil körde rätt in i staketet mellan vägarna och
hela bilen blev mos. Alla på motorvägen stannade och sprang ut för att hjälpa till. VI sprang också ut, men då var det så mycket folk redan så det hjälpte inte. Det var otäckt !
Jag har försökt hitta något om olyckan, men har inte hittat
något om hur det gick. Vi såg bara en person som var skadad
så vi tror inte att det var mer än en person i bilen.
   



Idag är det strålande väder i Oslo såklart när jag jobbar
0900-1900 :( Jag får alltid monsterpassen på måndagar :(
 Och ändå så får jag inte ihop så mycket timmar eller pengar.
Kommer jobba ca 170 timmar och få ca 20300 Nok ( ca 23500 sek) Så det känns inte så bra, men men, jag  har ett jobb iallafall :p
Hoppas hoppas att jag får ett lagerjobb efter Augusti! Det skulle vara så bra, Många timmar och skift och övertid om det finns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0