Vad händer?

Vad ska jag göra? Vad ska Pontus göra? Allt känns bara så förvirrat just nu :S Pontus ska nog flytta hem till Sverige, TROR han, han har inte bestämmt sig än. Jag vill stanna i Norge, man jag vet att jag inte vill bo utan Pontus,. Pontus vet däremot inte hur länge han blir i Sverige om han skulle flytta tillbaka, det kanske bara blir en eller två månader. Jag har två andra jobb jag vill söka och jag ska på intevju på ett av de imorrn och det andra har jag bara lämnat in cv:t och hoppas att de hör av mig snart snart :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag kan inte komma till Norge i januari :(, för mitt jobb tyckte det var en bra idé att lägga om löneperioden, så jag är alldeles pank just då. Men Drömmen kommer!

2008-12-17 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0