Svettig shoppingrunda och sleepover

Tillbaka i Norge efter en jul hemma i sverige. Dagarna där hemma gick allt för fort! Var faktiskt ute med Emily på juldagen på Pakhallen, mycket trevligt att träffa henne! Fick lite småpanik att söndagen kom så fort och att jag skulle åka tillbaka till Norge alldeles själv, men det gick bra. Var lite ensamt på måndagskvällen, men men, man vänjer sig och jag lyckas fylla mina dagar ändå :)
  Igår efter jobbet gick jag på ett välbehövt gymbesök efter jobbet och efter det tänkte jag ta en sväng på Oslo City. Eller jag bestämde mig för att jag skulle göra det när jag gick förbi det. Men eftersom jag inte hade duschat så kände jag mig inte så fräsch, men det vcar ju faktiskt rea på en klänningsaffär. Det blev bara massa spanade och kännande, vågade inte riktigt prova nåt eftersom jag förmodligen inte skulle få av mig klänningarna efteråt. Jag såg framför mig hur jag skulle bli utslängt för att jag provade klänningar direkt efter gymmet. Så jag hoppas att de har kvar nåt vackert när jag kommer in idag =) Så det blev lite annan inhandlig av väska och skor.
   När jag var där på Oslo City ringde en lite ledsen Sara som skulle vara ensam hela veckan och jag var ju med ensam så då styrde vi upp en sleepover lite snabbt så jag kom och mötte henne på busstationen och vi hämtade mat och satt och skvallrade och myste hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dej! puss sara

2009-01-02 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0