Pepparkakshus-tävling

På jobbet har vi arrangerat en pepparkakshustävling och imorse var det mitt teams tur att bygga och dekorera. Jag och Nina var alldeles för trötta för den sortens aktivitet på morgonen, så vi hade kul med att försöka få vårt team att gå med på Bloody Christmas - tema, men det blev inte så populärt. Vi gjorde lite i smyg iallafall


Död gubbe utan huvud på toppen av huset


Bloody Christmas pepparkakshus


Här har det gått vilt till!


Vet inte om det var fel på mig och Nina, eller om de andra hade tråkig, men vi hade sjut kul


De seriösa. (Det är jag som har gjort det vita på taket, så lite hjälpte jag allt till)





Blev nog fint, men tror inte vi kommer vinna, men med Bloody Christmas hade vi lätt vunnit!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0