Helgen i korta drag

Fredag: Slutade redan kl 15 och tog mig in till stan, skulle först till Sandra på Sats för att teckna avtal med dom, fick ett myckt bra vänner-erbjudanade :) Sedan gick jag på Totalpasset som började 1645, kom lite sent menmen,efterdet körde jag kontition på trampmaskin 40 minuter samt 20 minuter på bandet, sedan var jag helt slut! Åkte bara hem och tog det lugt. På lördagen hoppade jag upp redan kl 0900 för att gå på spinning, efter det var jag sjukt effektiv i hemmet, städade, sorterade mina och pontus viktiga papper i plastmappar, och sedan i pappersställ, butte sängkläder,ok dessa byter jag varje helg, tvättade massor av tvätt, lagade lunch och förberedde för middagen. Kl fyra ungefär tog energin slut och jag låg i soffan resten av dagen/kvällen :p
  På söndagen tog jag sovmorgon, enda på hela veckan, åt en halv Grandiosa och for till gymmet för att gå på två pass,ett spinning och ett Enkel och effektiv. Kommer verkligen sakna Elixia, hoppas Sats blir lika bra :) Det blir iallafall BILLIGARE :)

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Vad tyckte du om morgonpass då? Visst är det härligt :) Oj, vad du ligger i - jag blir riktigt avundsjuk! Har haft en down-period nu..:S



Bebis har inget namn än, men de kallar henne för Korven...



Hm? Haha :)

2008-12-08 @ 20:38:37
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Anna Isak...

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för info.

2008-12-10 @ 21:04:24
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Tomtegubben

Nu måste du blogga lite mera snart. Hela Sverige och hela Norge ventar ju på det! :-)

2008-12-16 @ 15:58:59
Postat av: Linn

Jag är ju på väg lilla tomtegubbe =)

2008-12-16 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0