Doktor Tv

Nu är jag ganska trött på att vara tvdoktor. Jag orkar inte bry mig när kunder ringer in och säger att deras tv är konstig

- Min tv behöver reparation.
- Jaha? (uttråkad) Vad är det för fel på den då? (gäspar)
- Ja, bilden förvinner och det blir svarta stripor som sitter kvar efterpå.
- Ok? (Noterar kanske) , Och hur länge har det varit såhär? Hur ofta händer det?
- Detta är ANDRA gången detta sker och nu vill jag ha en NY tv idag!
- Nej du kan tyvärr inte få ny produkt, den måste in på service minst tre gånger innan du får ny produkt. (ler inombords)
- Detta är bara TULL!! Ge mig numret till butiken!!
- Tyvärr, det är vi som svarar för de  (Mohaha)
- Nu Får du ge dig, ge mig numret till butikken, jag ska snakke med butiken!!!
- Som sagt är det vi som svarar för de. (Sucker!!)
- Du pratar ju svensk! Jag kjønner ikke hva du siger!!!
-Men du förstod ju nys vad jag sa? (övertydligt)
-KA?? Ka siger du før noe?? Eg kjønner ikke!!


ja, att norska ska vara ett glatt språk glømmer man ganska snabbt nær man jobbar på kundtjänst. Det kan vara allt annan än kæmpegøy!

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Jag tycker absolut du ska gå upp lite tidigare för ett spinningpass, det var faktiskt en underbar start på dagen! Lycka till - kram!

2008-12-03 @ 17:36:06
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: frida

Haha guud vad jag kanner igen mig nar jag laste det dar samtalet :P Saknar jobbet lite nar du skriver om allt julmys och pepparkakshusbygget.. Saknar dig ocksa linnpan. Och jag foljer dig nog pa hultsfred. Winnerback ju :D

2008-12-08 @ 11:29:45
URL: http://fridaochzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0