Vänner till Oslo!

I går var en soft dag, vår allas Se och Hör-Elenore kom förbi med det senaste skvallret och jag gjorde manikyr på mig själv :) Sedan gick hon och jag gick till Frida för kvällspromenad :) Och fick då även det senaste skvallret från service avdelningen på Elkjøp :p Var ute och gick ca 1 timma och avslutade med att springa jätte snabbt upp för en brant backe 3 gånger! :D  Kändes i benen direkt efter, vi kunde knappt gå :p Gick hem och lagade nudlar och såg på Band Camp som gick på tv. Massa tända ljus och filt och trött, det var mysigt :D
   Idag saknade jag Ellen så mycket så jag var tvungen att ringa till henne <3 Då sa hon som att det var världens självklaraste sak att hon och älskings-Hanni ska flytta hit i December ! Jag längtar till December :D Hoppas att ni kommer :D Och när jag tänker på det så är det ganska självklart att vi ska vara i samma land alla alla sötisar.Saknade även TC lite  så jag ringde Mimmi med., tror jag har lite hemlängtan :O¨Hon fixade även adressändring på mitt abonemang, fint att ha lite inside hjälp på Tele2 så man slipper ringa kundtjänst :D
   Idag blir det att jobba till sju och sedan åka hem,  och vara hemma vid 8. Blir nog inte så mycket ikväll. Kolla med Frida om vi ska se Sliding Doors eller om jag kan låna den av henne. Var längesen jag såg den, men jag tror jag tyckte den var bra :D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0