Skvaller från Karlskoga

Hej!


Igår hade jag besök av Sara från Karlskoga :) Hon skulle på jobbintervju, då hon
oxå är sugen på Norge :) Hoppas det gick bra för henne. Det bästa med besöket
var självklart allt skvaller hos hade med sig från Karlskoga :D Saknar alla där så det var verkligen kul att höra vad som händer 'hemma' :) Så det blev alldeles för mycket prat igår och inatt och Pontus fick sova på soffan hihi :p Så nu är jag lite trött, men jag ska vara ledig imorgon
:D Måste fixa skattekortet (igen).
 Till alla alla som ska flytta till Norge: fixa skattekortet i tid, (det gjorde jag med problem ändå :S)
Det är inte så lätt att få allt iordning :( Nu måste vi nog flytta oxå då StudentConsulting inte kan fixa nåt nytt jobb till Pontus.
  Menmen, då får jag uppleva en annan del av Oslo iallafall :)
Ang bilden vill jag bara förklara att mitt hår är jättejätte blont :O

På lördag ska jag till Tusenfryd, får se vad de har och komma med :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0