Ordning

Var på Ikea igår och köpte lådor (kasett) och matta och tavla och ljus och ett tvättställ. Så nu är det lite mer ordning hemma :) Måste bara organisera garderoben, sen börjar det likna ett hem :) Vill åka till Ikea och köpa mer mys :) Var så mysigt med tända ljus imorse i stället för en stark lampa.
   Om jag stannar på Elkjøp september ut får jag iallafall gå på personalfesten som de ska ha på Tusenfryd ( Tusenfryd är som Liseberg). Gratis mat och dryck och nöjesfält :) Så då kommer iallafall nått gott av att stanna här :) Fick även jobba två timmar extra idag vilket inte alls är vanligt :) 260 kr mer till mig !
   Mina kunder är förövrigt väldigt snälla idag, vilket underlättar lite :DHoppas det fortsätter så :)
Nu har Emma iallafall sagt att hon är ledig så nu hoppas jag hon kommer, annatrs åker jag och hämtar henne :P
Är lite piggare nu än i morse iallafall. När jag kollade i spegeln i morse så såg jag inte mig, utan Nilla, min gamla hamster, ungefär så trött var jag, så sminkade jag mig och såg ut som en hamster med smink, men nu ser jag

bara allmänt lam ut :P  
Läste på Aftonbladet om nya uppgifter om Madelene McCann, tar det aldrig slut. Lever hon eller är hon död? Vem är det som har dödat henne i så fall. Jag önskar att det var jag som hittade henne, då skulle jag göra massa intervjuer och håva in pengar så som hennes föräldrar har gjort. 
  Ska ut och gå med Fluffy idag, det är så skönt med promenader även fast man är i stan, då kan man fönstershoppa lite om man blir trött :D Sedan blir det väl nudlar som vanligt :P 
  Och måste förbi Elenore en sväng och kolla upp lite rykten jag har hört. Att bo på Iduns Gate är lika intrigfyllt som att jobba på TC tydligen :O
  Nu är det bara en timme kvar !

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0