Lördag

Gick upp tidigt för att fara och jobba (varför skriver jag fara? måste vara för jag har vart med massa norrläningar i ihelgen :p )
Vi jobbade på Tidernas Bästa Lördag som denna lördag var utnämd till. Började med att alla samlades för at äta frukost.
(Har kommit på att samlas är ett bra ord. Jag gillar att samlas, enda gången alla är tillsammans är när man samlas)
Sedan jobbade vi massor! Tog 101 samtal på fyra timmar och en kvart :) Efter jobbet åkte vi hem och jag gick till Frida för vi skulle ut med massa av Rebeckas kompisar. Åkte ut till Grünelykka till en jättemysig lägenhet och förfesta lite.
Drog sedan till Roxy då alla var under 20 (utom jag, jag börjar känna mig gammal på riktigt)

Alla alla norrlänska tjejer.

                                                                         Sofie som bjudit oss





Efter krogen blev det som alltid 7/11 och mat i boxar påväg hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0