Hej Hej Bloggen

Jag har haft lite knas med bloggen och inte kommit in på länge men nu helt plötsligt har jag kommit in igen :D
Ja, jag har inte gjort så mycket denna vecka, jobbat och vart på bio.
Jag har sett Batman på Nordens största bio :D Eller om det var Nordens bästa surround, minns inte men den tar iallafall ca 1000 personer :) Den är ful och ser ut som lock., men men, det är en bra bio!
  Annars önskar jag att Emma kommer på besök, det vore kul, håller på att övertala henne om det :D Läser intensivt om morden i Arboga och försöker hänga med på vad som händer,
tycker det är så hemskt, förstår inte hur man kan slå ihjäl två små barn :( (Eller slå ihjäl nån överhuvudtaget är väl ganska fel)
 Nu är det snart helg och då jobbar jag lördag :/ 10-15 så det är rätt ok ändå. 
Inga andra planer för helgen än iallafall. Det ska nog regna, så det blir nog mest att ta det lugnt. Har ännu inte fått nått skattekort så ingen lön än :(
Men  nu är mina dagar  på Elkjøp räknade :) Snart snart ska jag sluta och snart ska jag ha möte med min handledare som ska kolla på vad det finns för jobb till mig :) Jag tror jag måste vila lite från kundcenter nu ett tag. Börjar bli less efter bara ett år på telefon :(
  Tänk att inte Heath finns hos oss längre, det är så tråkigt! Jag lärde känna han i 10 orsaker att hata dig och gillar allt han har gjort, inte minst i Batman, otroligt bra skådespelare! Filmen måste ses av alla jag känner! Kan inte förstå att den var 2,5 timmar, kändes som en kvart :p
  Har bestämmt mig för att börja gymma oxå :) Måste få lite ordning på mig själv, trivs inte alls :( Har spanat in en resa också och om man ska åka på den vill man ju vara i bikiniform :D 
http://www.kilroytravels.se/Jorden+Runt/Jorden+Runt+4/Fantastic+Four/Fantastic+Four.html
och
http://www.kilroytravels.se/NR/rdonlyres/8C1FD108-0F4C-453B-8BDE-1021F4EA9777/0/World_Map_FantasticFour.jpg

Måste kollas in!

Men för att ha råd med den så måste jag jobba massor! :D Och därför är jag glad att jag sitter här just nu, på jobbet och har ...tråkigt... Jaja, det gäller att inte tänka på att det är fredag och att Pontus ska ut och äta med massa kompisar och att det är festival i Karlskoga  (http://www.putteiparken.se/), ne det gäller att tänka på $ !

Jag håller ut!

Ha det!


                                                                                                                        

                                                    
                                                                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0